Tot el que has de saber
Què és el Canal Ètic?
És un canal de denúncies segur i bidireccional que serveix per denunciar la comissió o el risc de comissió de delictes penals, irregularitats i incompliments de la legislació vigent, tant greus com molt greus, així com de la normativa interna o externa relacionada amb les activitats de la organització. En especial, del Codi Ètic d’aquesta.
Aquest canal no és per a consultes o reclamacions de caire comercial. Per aquests temes, cada empresa del grup Estabanell té habilitat uns telèfons o contactes d’Atenció al Client.
Com són aquestes denúncies?
Totes les denúncies realitzades a través d’aquest canal son confidencials i el remitent està protegit en tot moment i davant de qualsevol circumstància.
Si et vols identificar, que ens facilitarà molt la gestió de la comunicació, hem habilitat un apartat opcional perquè puguis posar les teves dades.
On va la informació que facilito?
Només té accés a la informació que comparteixes a través d’aquest Canal Ètic la persona designada pel grup Estabanell. L’empresa externa que gestiona la plataforma de denúncies, és l’encarregada de garantir la integritat en la traçabilitat de la gestió de la teva denúncia, des de la seva entrada fins a la seva resolució. Per això podem garantir la total confidencialitat del canal, així com que la persona que fa la denúncia gaudeix de l’anonimat en aquest entorn digital, sempre que opti per fer la denúncia de forma anònima.
Com funciona aquest Canal, un cop he presentat una denúncia?
Després de presentar la denúncia, com a remitent rebràs una confirmació que s’ha rebut correctament la teva comunicació. I, alhora, se’t facilitarà un “identificador i contrassenya” perquè puguis accedir a consultar l’estat de la denúncia sempre que vulguis i de forma anònima. Per això, és important que guardis bé els teus accessos i que verifiques periòdicament les nostres comunicacions en aquest canal o en la teva adreça de correu electrònic.