Electricitat, Climatització, Gas, Aigua, ITC i Legalitzacions - Instal·lacions Relsa

Política de qualitat

Millorar sempre el servei


L’objectiu de la política de qualitat d’Instal·lacions Relsa és millorar sempre el servei i l’atenció als requeriments dels nostres clients, així com la legislació i normativa aplicable, augmentant la seva satisfacció, realitzant instal·lacions i manteniments en diferents àmbits.
 
Per arribar a aquesta fiabilitat, l’empresa defineix com a prioritaris els següents punts:

Augmentar la nostra presència al mercat com a instal·ladors i mantenidors.
Continuar introduint els mitjans tècnics apropiats per incrementar la nostra capacitat de servei.
Mantenir la formació continuada del personal com a via indispensable per mantenir i incrementar la nostra competitivitat.
Optimitzar els costos derivats de cadascun dels nostres processos per augmentar la nostra rendibilitat i eficàcia.
Minimitzar els riscos laborals i millorar l’ambient de treball per aconseguir un bon clima laboral.
Minimitzar l’impacte dels nostres processos sobre el medi ambient, prevenint la contaminació mediambiental.
Analitzar els processos i el sistema de gestió de manera contínua i amb referència a indicadors, aplicant conceptes i eines basades en la millora contínua.

Aquest manual de gestió, els procediments i les instruccions que componen el sistema de gestió estan mantinguts de manera eficient, senzilla i dinàmica.

August Serra Ferrer
Gerent
 




Certificació sistema de gestió de qualitat

Política de privacitat Política de cookies Avís legal Mapa web Disseny web Anunzia
Electricitat, Climatització, Gas, Aigua, ITC i Legalitzacions - Instal·lacions Relsa

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a finalitats analítiques i tècniques, tractant dades necessàries per a l'elaboració de perfils basats en els teus hàbits de navegació. Pots obtenir més informació i configurar les teves preferències des de 'Configuració de cookies'.
Configuració de cookies