L’objectiu de la política de qualitat de INSTAL·LACIONS RELSA és millorar sempre el servei, i l’atenció als requeriments dels nostres clients, així com la legislació i normativa aplicable, augmentant la seva satisfacció, realitzant Instal·lacions i manteniments de sistemes contra incendis.
Per arribar a aquesta fiabilitat, l’empresa, defineix com a prioritaris els següents punts:
Augmentar la nostra presència al mercat com a Instal·ladors i mantenidors de sistemes contra incendis.
Seguir introduint els mitjans tècnics apropiats per incrementar la nostra capacitat de servei.
Mantenir la formació continuada del personal com a via indispensable per mantenir i incrementar la nostra competitivitat.
Optimitzar els costos derivats de cadascun dels nostres processos per augmentar la nostra rendibilitat i eficàcia.
Minimitzar els riscos laborals i millorar l’ambient de treball per aconseguir un bon clima laboral.
Minimitzar l’impacte sobre el medi dels nostres processos, prevenint la contaminació mediambiental.
Analitzar els processos i el sistema de gestió de manera contínua i amb referència a indicadors, aplicant conceptes i eines basades en la millora contínua.
El Sistema de Gestió ha estat desenvolupat sota la meva direcció. Aquest manual de gestió, els procediments i les instruccions que componen el Sistema estan mantinguts de manera eficient, senzilla i dinàmica.
La coordinació i execució de les accions necessàries es realitzen des del Departament de Qualitat, i la seva responsabilitat recau en la Direcció, que garanteix els mitjans humans, tècnics i econòmics necessaris.
August Serra Ferrer
Gerent